tirsdag den 3. september 2019

Friluftsopgaven


På min friluftstur var jeg på mi biotop. Jeg brugte tiden at få dybere indtryk af min biotop, gå rundt se trænerne og bladende.

Jeg valgte at slukke mobilen under disse aktiviteter så jeg kunne have fuld fokus og mærke roen der.

Aktiviteterne bestod derfor i at få ro i sindet og mærke naturens positive indvirkning på ens sind og krop.

Jeg købte let mad som også var sundt. Det er ikke muligt at lave bål på min biotop, da der ikke er bålplads, og det derfor var for farligt.

Jeg fik besøg af min kæreste da det blev mørkt og inden jeg skulle sove, da jeg skulle vænne mig til at være udendørs.

Det var en smuk nattehimmel og dejlig temperatur.

Det er helt sikkert ikke første gang jeg skal prøve det.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar